IT vabatahtlikud

12

IT vabatahtlikud

OliverTiks
kuna me õpime IT Kolledžis ja teemaks on ka heas mõttes häkkerid, siis küsiks suurelt ringilt, kui palju siin on selliseid inimesi, kes ise veebifoorumites teistele erialaseid teadmisi jagavad või mõnes vabavarakogukonnas tegevad on. kuna ma olen veel täielik diletant, siis enda kohta seda öelda ei saa. lihtsamate probleemide korral olen vahel vastanud küll küsimustele, aga mitte konkreetselt arvutialastes foorumites. neis käin aeg-ajalt infot otsimas.

Re: IT vabatahtlikud

KärtToomel
Ma arvan, et ma olen veel mõnda aega siiski info otsija rollis. Oma praeguste teadmistega julgen nõu anda eelkõige oma emale. Ja täna hommikul jäin isegi tema abistamisega hätta  Pean vist jälle guugeldama

Re: IT vabatahtlikud

SiimJur
Kui oskan vastata, siis ikka jagan. Samas väga aktiivselt foorumeid ei jälgi ja tihti on teised kiiremad.

Re: IT vabatahtlikud

SimoVeikolainen
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: IT vabatahtlikud

Krista Vainik
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: IT vabatahtlikud

GermoVali
Olen foorumites pigem abi otsija kui vastuste postitaja ning sarnaselt Kristaga tänulik vabatahtlikele nende abi eest. Häid foorumipostitusi ei taha hiljem koormata lühisõnumitega stiilis "Aitäh, töötas!" ning seetõttu on päris hea StackOverflow süsteem, kus saab vastustele punkte anda.

Re: IT vabatahtlikud

Kaidar
Ei seostu küll IT-ga, kuid pokkerifoorumites olen käinud vabatahtlikult käsi analüüsimas. Muid erialasi teadmisi mul veel ei ole. Ehk võibolla kunagi siis, kui olen mõne programmeerimiskeele piisavalt selgeks saanud. HV foorumisse postitasin veidi infot, mis IT Kolledži sisseastumistestis küsiti, ehk on kellelegi aasta pärast abiks.
eh

Re: IT vabatahtlikud

eh
This post was updated on .
Ükskord mõtlesin, et prooviks oma osa anda ja mõnele stackoverflow küsimusele vastata. Peale mõningast surfamist sain aru, et kõik vastamata küsimused on ülispetsiifilised. Kõik lihtsamad küsimused on otsas nagu ruum Mart Laari facebookis?

Re: IT vabatahtlikud

Pirjo Elbrecht
Ma kahjuks pole väga selle laadseid foorumeid külastanud, kus saaks kellegile nõu jagada ja hetkel pole tunnet, et oleks midagi jagada ka.

Ma väga hindan inimesi, kes üritavad teisi aidata.
Ise üritan inimesi aidata näost näkku küsimustele vastamisega ja õpetamisega kui midagi oskan.

Re: IT vabatahtlikud

Chito
Samuti lugejarollis. Muidugi olen mõelnud, et võiks nüüd olla kasuks, aga kui täpsemalt uurima hakkasin, nii mõningad teemad olid vastatud juba.
Olen infot otsinud googeldades ja samamoodi foorumipostitustele sattunud, millest abi olnud. Hea, et on olemas heas mõttes tehnikafriike (kõike uut tahavad katsetada), kes nt mõnd bugi või puudujääki avastanud ja seda infot jaganud. Ise ei hakka end siis lolliks mõtlema, kui ühelmaal mõistus otsa saab - infokild abiks, viib edasi.

Kui rääkida IT-abistamisest, nt kui vanaema või vanatädi küsib abi ja vahemaa 200 kilomeetrit, siis telefoni teel ei ole kõige kergem aidata (nt teinud liiga palju klikke, ban odnoklassnikutes, mille lahtitegemiseks seotud numbrile sms vaja saata). Teamviewer ilmselt kõige kergem variant, olen ka LogMeIn'i kasutanud, hetkel üllatusin, et pidu läbi - läheb tasuliseks. Tasuta proovida saab ka, kui vähegi huvi.

Re: IT vabatahtlikud

dbuivolov
Sõltub küsimusest. Kui ma täpselt tean paremat lahendust siis jagan, vastasel  juhul mitte.
Dmitri Buivolov
.

Re: IT vabatahtlikud

.
This post was updated on .
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: IT vabatahtlikud

AlekseiVolkov
Hea meelega vastan, kui tean vastuse. Samuti kui ise otsin lahenduse mõnele probleemile ja leian stackexchange'st sama küsimuse ilma vastuseta, siis peale probleemi lahendamist püüan ka sinna lahenduse postitada.

Re: IT vabatahtlikud

KerstinKippar
Foorumites ei ole sõna võtnud, kuid aitan nõu ja jõuga vajadusel sõpru-tuttavaid, tegin seda juba enne IT õppima asumist, sest olin isa kõrvalt üht-teist arvutite ja IT kohta rohkem õppinud kui mõned teised eakaaslased. Foorumites ei ole sõna võtnud sel lihtsal põhjusel, et ei tunne, et oleks veel nii suur ekspert, et oskaks seal aidata. Pigem käin tõesti ka ise otsimas-lugemas.
EL

Re: IT vabatahtlikud

EL
Samuti olen infootsija rollis. Ei usu, et ennast niipea veel piisavalt kindlalt tunneks, et kuskil foorumis erialaselt sõna võtta. Samas, kui teadmisi rohkem oleks, siis hea meelega jagaks neid.

Re: IT vabatahtlikud

Alisa Smirnova
Olen hetkel pigem ise küsija, kui teadmiste jagaja. Enda IT-alaseid küsimusi googeldades saan aru, kui algaja ma tegelikult olen. Loodetavasti kunagi ma jõuan tasemeni, kui saan IT- kogukonnale tegelikult kasulik olla. Kuid selleni on veel aega.
Samas, olen alati olnud foorumites ja üldistes online-aruteluses suhteliselt passiivne, sest olen veendunud, et alati leidub keegi, kes saab küsimusele anda põhjalikuma vastuse kui mina.

Re: IT vabatahtlikud

Piret Reinumägi
Siiamaani pole ise veel piisavalt pädev, et mingit head nõu anda. Aga olen ääretult tänulik neile, kellel on jaksu ise foorumites oma teadmisi jagada ning aidata.

Re: IT vabatahtlikud

ElenKäsk
Mina olen samuti infotarbija rollis. Lihtsamate küsimuste puhul aitan endas võhikumaid, aga seda siis mitte foorumites. Üldjuhul foorumeid jooksvalt ei jälgi, kui midagi vaja, siis googeldan ja satun sobivatesse foorumitesse.

Re: IT vabatahtlikud

alinskaj
Praegu mina olen ka täielik dilletant IT valdkonnas ja käin ainult googeldamas, ise ei olnud veel kunagi mingis foorumis teadmisi jaganud. Ja kuna üldse ei ole mingite foorumite fänn, siis ei meeldi mulle seal istuda ja arutleda midagi.

Re: IT vabatahtlikud

ErikP
Foorumite kasutajana olen olnud pigem passiivses lugeja rollis.
IT teadmisi on kogunenud omajagu ning oma pere, tuttavad ja kliendid on sellest teadlikud ning aina leiavad mulle uusi pähkleid, mida pureda. Siiamaani pole tekkinud vajadust nendega ka virtuaalselt tegelema hakata.
12