Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

Mikhail Reznichenko
Ise olen kasutanud Tor'i privaatsuse kaitsmiseks. Kas te kasutate midagi oma privaatsuse kaitsmiseks?

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

OBer
This post was updated on .
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

TauriAlas
Parimaks privaatsusekaitseks on minu meelest internetti võimalikult vähese isikustatud info lisamine. Mingisuguseid otseseid programme  või sätteid ma isiklikult ei ole kasutusele võtnud (sest ega ma ausalt öelda ei teagi neid). :)

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

Andreas Papp
Sekundeerin Taurile

Oma interneti-asjaajamiste puhul arvestan, et tegemist on avaliku ruumiga ning toimetan sedasi. See, kui keegi teab, mida ma guugeldan ja selle põhjal vastavat reklaami kuvab...edu ja jõudu, ma tunnen, et mul on suhteliselt kaugeleareneneud "banner-blindness"...

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

RobertVõsa
Põhiline mida ka tehnikakaugemad Internetikasutajad enda privaatsuse tagamiseks teha saavad on lihtsalt selle faktiga arvestamine, et tahtmise korral on võimalik sinu tegemised Internetis tuvastada. Ise kasutan lisaks veel avalikes võrkudes VPN-i, kuid seda vaid selleks, et kohalikud uudishimulikud mu paroole jms teada ei saaks.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

Kaidar
Incognito mode Ctrl+Shift+N on paaril juhul ehk kasulik kasutada, näiteks lennupiletite ostmisel.
Eraldi muid programme peale tulemüüri ning viirusetõrje eraldi ei kasuta.
Eeldan, et ei paku teistele nii palju huvi, et keegi üritaks eraldi minu arvutisse sisse murda.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

SiimVeskilt
Põhiline kaitse on NoScript ja Linux põhise operatsioonisüsteemi kasutamine, Windowsis nagu pean eeldama, et igast jama arvuti ülesse korjab.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

rauno45
Mina ei kasuta mitte midagi sest usun, et täielikku privaatsust internetis ei ole olemas.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

emaaten
Päris mõistlik on netiavarustes vältida oma pärisnime kasutamist, kus vähegi võimalik. Ei ole ju keeruline teha endale näiteks muu nimega meiliaadress ja igasugu väheolulistel registreerimistel või infopäringute esitamisel seda kasutada.  Hüüdnimesid armastab ka ju häkkerite kogukond :).
EL

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

EL
Ka mul on põhiline kaitse internetis privaatsuse kaitseks ikkagi see, et teadvustan endale, kus ma olen. Mida vähem infot enda kohta avaldan, seda parem. Üldiselt on mul ka suhteliselt ükskõik, kas keegi teab, mida ma googeldan või mitte. Suunatud reklaamidega saab AdBlock edukalt hakkama ja kui ei saaks, siis reklaamid mind väga ka ei kõiguta. Võõrastes arvutites kasutan üldjuhul incognito mode-i, aga enda arvutis harva.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

Chito
VPN-i ega Tor'i neil juhtudel kasutanud pole. Chrome'is AdBlock küll blokeerib liigseid reklaame, aga turvalisuse mõttes olen kaheastmelise logimise aktiveerinud nii Google'i kui Facebook'i puhul. Incognito mode'i vahest tuleb ette kasutada.
Androidis kasutan avast'i antiviirust, millel mitmed head jubinad (anti-theft, mobile backup, app locking, privacy advisor, sms & call filter, network meter).

Brauserite osas olen harjunud Chrome'i kasutama, aga olen mõelnud töö juures Firefox'ile üle minna. On päris mitmeid baase, kuhu iga päev logimisel käsitsi ei viitsi kasutajat-parooli toksida, nii on ta brauseris (Settings-Passwords and Forms- Manage passwords) mälus, see aga ei tundu turvaline (kaasas kanda tundlikku infot), kuigi Chrome'is "Enable phishing and malware protection" olemas.

Kui ei soovi mõnes keskkonnas oma isiklikku meili registreerumisel kasutada, saab alati ka genereerida ajutise meiliaadressi, nt Fake Mail Generator'iga. Avalehel ketrab ka mutter, ootamas sisse tulnud kirja, saatsin test-kirja:

To:
acquings64@armyspy.com
From:
Carmen Chito <carmenchito@gmail.com>
Subject:
test
Expires:
Thu, Dec 18, 2014 at 8:21 PM UTC

test

100% turvalisust ei saa, aga vähemalt midagi saab kaitseks tehtud :)

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

karina.egipt
Nõustun eeskõnelejatega, kelle hinnangul põhiliseks privaatsuse tagamise viisiks on ikkagi kaine mõistus. Täielikku anonüümsust internetis saavutada on üsnagi keeruline.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

KristiNõlvak
Mina ei ole siiani midagi kasutanud oma koduarvuti privaatsuse kaitsmiseks, kuid üha enam tundub, et peaks sellele tõsiselt mõtlema.
Tööarvutil on mul aga turvaseadmed see-eest nii turvalised, et hea kui isegi sisse pääsed. Muudatusi seejuures ise ei ole lubatud ühtegi teha - kõik käib läbi IT toa.

CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

Jyrgen Shuvalov
Peale VPN-i eriti midagi ei kasuta, katsun lähtuda eelmainitud avaliku ruumi printsiibist.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

AveKarjus
Ikka kaine mõistusega tuleb sellesse suhtuda - ükskõik mida sa netti kirjutad/üles riputad, see sinna ka jääb. Isegi kui enda arust selle ära kustutad ja unustad.
Muidu on lisana kasutuses ainult AdBlock, aga see jah peidab ära vaid need tüütud vilkuvad reklaamid.

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

Alo P.
Esiteks aeg ajalt teen suur puhastust - googeldan oma nime ja veebilenksu ning eemaldan üleliigsed ning kustutan profiile, ehk siis selline ajaloo kustutamise tegevus.

Brausimisel kasutan:
AdBlock
Cookie Edit
SessionContol
Internet Optionsis on keeratud väga palju asju peale
ScriptBlockid jne

ning kõige tähtsam - paroole ei salvesta ning küpsised kustutan pärast brauseri sulgemist

Re: Mida kasutate Internetis privaatsuse kaitsmiseks?

Piret Reinumägi
Oma privaatsuse kaitsele erilist rõhku ei ole pööranud, vahel kasutan Chromes shift + cntr + N. Adblock on ka peal. Liiga kirju pilt muidu.