Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

SiimJur
Kuna selle nädala teemaks on uus meedia, siis siit ka küsimus - milliseid erialaseid uue meedia allikaid (blogid, foorumid, võrguajakirjandus jne) te regulaarselt kasutate/jälgite? Äkki olete avastanud mingi eriti geniaalse koha, millel iga endast lugupidav IT huviline peaks silma peal hoidma? Jagage kama!
Nt minul tuleb meelde hinnavaatlus.ee, applespot.ee, emug.ee, macrumors.com.
eh

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

eh
Kui mingite spetsiifiliste tehnoloogiate või muu sellise vastu huvi, siis *weekly nimelised uudiskirjad päris head ja võtavad nädala tegemised/uudised antud valdkonnas kokku. Näiteks Python Weekly ja Ruby Weekly.

Reddit.com-s leiab ka päris põnevaid subredditeid.

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

GermoVali
Ülimalt palju olen saanud programeerimisega seotud spetsiifilistele probleemidele abi http://stackoverflow.com/ foorumist. Põhimõtteliselt jõuan alati selle leheni kui mingile probleemile lahendust Google'st otsin.

Programmeerimise õppimiseks teatud keeltes on olemas selline koht nagu http://www.codeacademy.com/. Sealt olen vaadanud Pythoniga seotud mõningaid harjutusi. Kahjuks ei ole seal C-ga seotud keeli ( C, C++, C#) ega ka Javat.
ss

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

ss
This post was updated on .
Suurematest lehtedest loomulikult Wired, Techdirt, Slashdot (kuigi Slashdoti hiilgeajad on möödas) ja Hacker news.
Redditis on /r/sysadmin ja /r/netsec väga asjalikud subredditid mida jälgida.
Blogidest Krebs on Security, Coding Horror ja Scott Hanselman.

http://www.wired.com/
https://www.techdirt.com/
http://slashdot.org/
https://news.ycombinator.com/
http://www.reddit.com/r/sysadmin
http://www.reddit.com/r/netsec
http://krebsonsecurity.com/
http://blog.codinghorror.com/
http://www.hanselman.com/blog/

Vaatan samas et Netvibes'is on mul 209 subscriptionit, millest ehk isegi kuni pooled on erialased, nii et usun et leian sealt võibolla veel paar üldist huvi pakkuvamat mida siia lisada.

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

rauno45
Esimesena tuleb meelde http://www.codecademy.com/. Sealt on palju kasulikku õpitud. Samuti olen kokku puutunud ka spiceworksiga:http://www.spiceworks.com/ ja sellega:http://www.badcaps.net/forum/. Viimasest olen küll mitmest valdkonnast paljudele probleemidele lahendusi leidnud.

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

SiimVeskilt
This post was updated on .
Kuna keegi ei ole veel seda maininud siis uue meedia kontekstis soovitan TED'i loenguid.

Erialaselt on muidu head kraami StackExchange'is veelgi, aga tooks välja mõned vähemtuntud branchid, mida saab rohkem foorumitena käsitleda, kuna teemad ei ole alati nii spetsiifilised:

Programming Puzzles and Code Golf - puslede lahendamine, golfimine on väga arendav tegevus, neile kes ei tea mis see on siis see on pusledele võimalikult lühikeste lahenduste leidmine, üldiselt sellised programmid on väga raskesti järgitavad ja sisaldavad rohkelt kavaluste kasutamist
Code Review - keskendutakse rohkem koodi üldistele omadustele
Information Security - igasugused turvateemad, väga hea silmaringi arendamiseks, eriti kui tekkis selle teema vastu huvi peale Õpingukorralduse ja eriala tutvustuse viimase loengu vaatamist.

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

dbuivolov
Õpetlikud artiklid ja IT maailmast viimased uudised inglise keeles:

1. http://www.makeuseof.com
2. http://www.smashingmagazine.com
3. http://www.codeproject.com

vene keeles:

1. http://habrahabr.ru
Dmitri Buivolov

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

hanno-ivar.ilves
Lühikese mõtlemise järel tulid pähe järgmised Interneti avaruses asuvad asjad.

Kodumaist Hinnavaatlust külastan peaaegu iga päev.
Lisaks vaatan, loen enam-vähem iga päev DistroWatchi ja Phoronixit. Lisaks minu lemmik IT alane veebikoomiks nimega The PC Weenies, lisaks on selle autori kirjutised head.
Erinevatel aegadel on olnud ka muid allikaid, mida praegusel kiirel ajal lihtsalt ei jõua jälgida.

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

Sergei_Hristoforov
This post was updated on .
Project Euler  siit saab erineva raskusega ülesandeid koodi abil lahendada, kui registreerid, siis võib sõpru lisada, tulemused salvestakse, foorumis võib lahendusi arutleda.

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

KaritKilgi
Mina olen alles avastamas enda jaoks uusi ja lahedaid veebilehekülgi, kust midagi asjalikku lugeda. Seni olen kasutanud Hinnavaatlust, TechRepublicut ja W3Schoolsi. Üha enam olen hakanud kokku puutuma ka Stack Overflowga.

Re: Milliseid erialaseid uue meedia allikaid kasutate?

TarmoKuusepalu
Veebilehed : www.zdnet.com, slashdot.org, windowsitpro.com, pingviin.org
blogid: erikej.blogspot.com (otsimootor aitab leida üksikuid artikleid)