Tutvustusring

123

Tutvustusring

KaidoKikkas
Administrator
Tere!

Et foorumisse mingi näidisteema saada, võiks selleks olla tutvustusring. Panen siia paar sõna iseenda kohta - teised võiksid sama teha.

Ühesõnaga: passi järgi Kaido, sõpradele Kakk.  1969. aasta väljalase, viimased kümmekond aastat kannab erialast soengut (loe: hobusesaba). Armastab raamatuid, muusikat, toredaid inimesi, tsikleid, head toitu, erinevaid madinakunste ja veel mitmeid muid asju. Ei armasta ülbust, rumalust ja ebaausust. Ei ole üsna mitmes mõttes päris normaalne.

Ametliku CV võib leida siit, igapäevased mõtted-jorinad pannakse aga kirja siia.

Re: Tutvustusring

MeelikaLukner
Tere!

Teen siis tudengite poole pealt otsa lahti. Ma olen Meelika, vanust kõigest 21, töötan muidu ettekandjana F-hoones. Olen suur muusikahuviline ning valdan mitmeid pille (peamiselt klaverit ja kitarri). Vabal ajal, nii palju, kui seda on, armastan mängida ka arvutimänge, vaadata filme, mängida bändis, jalutada ja nautida head toitu.
That's about it.

Re: Tutvustusring

Anna Tõnnson
Hei

Mina olen Anna, 27-aastane nö teisi ringi üliõpilane. Varasematest õpingutest on mul ajakirjanduse, PR ja riigiteaduste baka ja IMKE magister. Viimase tõttu olen ka selle ainega pisut juba tuttav :) Hetkel töötan QA eksperdina, teen pisut teletööd ja vabal ajal mängin jalkat.

Re: Tutvustusring

J.K.Valk.AK11
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: Tutvustusring

hanno-ivar.ilves
This post was updated on .
Tere

Mina olen Hanno-Ivar, lühidalt ka Hanno.
Varasema kõrgema hariduse järgi olen üldajaloo bakalaureus ja kutsehariduse järgi olen keegi, kes tegeleb arvutite ja arvutivõrkudega. Praegu olen Peetri Lasteaed-Põhikooli kõik ühes ITi tegelane.
Minu lemmikloomad on rotid. Joon suurtes kogustes rohelist ja musta teed, kohvi ei joo.
Vaba aeg on müütiline asi, aga kui mul teda juhtumis on, siis ei ole probleeme tema sisustamisega.
ss

Re: Tutvustusring

ss
Ühel hommikul, kui ärkasin rahutust unest leidsin et olen muutunud IT meheks. Juhtus see üpris ammu, nii et mulle pole tundmatud ka mõisted Usenet, IRC ja teised sellised imelikud asjad mida enam selge peaga ei meenutata.
Vanust on 28, sellest viimased 8 olen IT alal töötanud. Pisut formaalsemaks üritasin oma kutset muuta ka kord varem, kuid kuna oman adminni kõige tähtsamat iseloomujoont: äärmist laiskust, siis tookord see ei õnnestunud. Aga kui elus on kaks asja mille jaoks pole kunagi hilja siis üks neist on kindlasti õppimine, nii et siin ma olen.
Olen meeldivalt veider, osade arvates ka veidralt meeldiv[citation needed].

Re: Tutvustusring

DianaLohmus
Nimeks on Diana Lõhmus. Igapäevaelus jagan kutskooli õpilastele oma teadmisi. Tehnikaalal olen olnud natuke üle 10 aasta, eelmised leivaisad on olnud näiteks Tele 2 ja EMT. Vabal ajal meeldib mulle lugeda, aga seoses uuesti õppima asumisega vaba aega enam ei ole :)

Re: Tutvustusring

OliverTiks
This post was updated on .
Olen Oliver, ilmavalgust nägin 1979. aastal. Mind iseloomustab vist kõige paremini sõnaga püsimatus, mis on väljendunud aastate jooksul nii hariduse kui ka ameti(-te) valikus. Kui kuni keskkooli lõpuni oli rõhk rohkem reaalainetel ja lõpetasin ka Reaalkooli üpris edukalt, siis edasi läksin hoopis Tartu Ülikooli ajalugu õppima. Seal pendeldasin erinevate ajastute ja teemade vahel, ent päris õiget suunda endale ei leidnudki - üldajaloo bakalaureuse suutsin siiski omandada. Vahepeal põikasin õpingute käigus ka Krakowisse ja Budapesti. Edasine tööelu on kulgenud 3-4aastaste tsüklitena erinevates ametites ning praeguseks olen jõudnud vabakutselise olekusse, tegevusalaks (subtiitrite) tõlkimine. IT-ga mul seni väga tihedat sidet pole olnud, kuid päris ilma selleta ei saa enam kuskil hakkama. Sestap otsustasingi uuele ringile minna, et moodsas bittide maailmas paremini orienteeruda.

PS. Vabakutselisel vaba aega ei ole.

Re: Tutvustusring

AlekseiVolkov
Hei-hei. Mina olen Aleksei ja olen 25a vana. Hetkel töötan süsteemiadministraatorina ja kogemust on ~4 aastat. Ennem õppisin TTÜs, aga programmeerimise erialal, kuna see mulle eriti ei meeldinud ma jätsin seda ära ja tulin õppima IT kolledži.
5 päeva tööl ja 3 koolis nädalas. Mis vaba ajast Te siin räägite?(:

Re: Tutvustusring

KerstinKippar
Tere!

Mina olen Kerstin Kippar. Lõpetasin Tartu Ülikoolis klassikalise filoloogia bakalaureuseõppe ja magistrantuuri ning töötan hetkel ladina keele õppejõuna. IT Kolledžis olen juba teisel ringil - olin siin kaks aastat tagasi päevaõppes, kuid mitmel põhjusel jäi see pooleli ja nüüd jätkan kaugõppes.

Vabal ajal - nii palju või vähe, kui seda on - loen, õmblen ning eriti suure isuga õpin erinevaid võõrkeeli.

Re: Tutvustusring

KärtToomel
Tere!

Mina olen Kärt ja oma vanusega jäin ma 18 peale pidama, aga sellest on juba 10 aastat möödas :)
Selle 10 aasta sisse on mahtunud baka- ja magistrikraad TTÜ majandusteaduskonnast, 2 aastat tööd matemaatikaõpetajana, 1,5 aastat tööd audiitorina ja ligi 3 aastat emana. IT-ga on meil siiani olnud platooniline armastus, aga otsustasin meile nüüd siis võimaluse anda, et koduse ema hallid ajurakud väga ära ei kärbuks :)
Minule IT Kolledžis käimine hetkel just vaba (st oma) aega võimaldabki, sest kõik muud hetked sisustavad ära minu 2 pudinat.

Re: Tutvustusring

rauno45
Tere,

Mina olen Rauno. Vanust 20 aastat. Lõpetatud Tallinna Polütehnikum Telekommunikatsiooniseadmete spetsialisti erialal. Raha teenimiseks olen siiamaani parandanud arvuteid,telereid,monitore ja muid elektroonilisi seadmeid millele annaks hääle sisse puhuda. Lähiajal on ka plaan tööle minna. Vabal ajal meeldib kuulata kaheksakümnendate aastate muusikat,lugeda ja vahel ka arvutimänge mängida.
eh

Re: Tutvustusring

eh
Tere,

Mina olen 28 aastane Erik. Hetkel tegelen statistiliste simulatsioonide ja mudelitega. Õppisin TÜ-s matemaatilist statistikat, mis langeb ka IT valdkonnaga natukene kokku. Kuna mulle programmeerimine ja IT üldiselt meeldivad, siis otsustasin tulla ITK-sse.

Hea muusika paneb silma särama - ilma selleta oleks elu väga nüri. Veel meeldivad näiteks reisimine ja mediteerimine.

Re: Tutvustusring

KaritKilgi
Hei!
Mina olen Karit (vanust on kakskümmend kuus). Olen varasemalt õppinud haridusvaldkonnaga seotud erialasid ning hetkel ka selles valdkonnas töötan. Kuna minu jaoks on väga südamelähedane haridusvaldkonna sidumine IT valdkonnaga, siis olen tegev ka ühes MTÜs, mis sellega tegeleb. Vabal ajal tegelen sõudmisega, ning lauamängudega (erinevate riikide omad eelkõige).

Re: Tutvustusring

GermoVali
Tere,

minu nimi on Germo. Varasemalt olen lõpetanud TTÜs tehnilise füüsika ning maateaduste erialad. Töötan TTÜ Meresüsteemide instituudis, kus tegelen põhiliselt mere numbrilise mudeldamisega.
IT kolledzisse tulin programmeerimist õppima, sest siiani oskan hakkama saada ainult väga vähestes keeltes, mis TIOBE indeksi tabelis esimesse seitsmesse ei mahu.

Vabal ajal meeldib mulle puhata, milleks oleks siis perega reisimine või lihtsalt end mõnusalt tundes aega veeta.

Re: Tutvustusring

Kaidar
Tere!

Nimeks Kaidar, olen 30. aastane ja avastasin IT õppimise huvi paar kuud tagasi :) Olen eelnevalt lõpetanud 2005. a Sisekaitseakadeemia halduskorralduse eriala ning 2011. a TTÜ ärirahanduse magistri. Nüüd siis  uuele ringile!
Igapäevaselt töötan riigi sihtasutuses Keskkonnainvesteeringute Keskus ja tegelen keskkonnateadlikkuse projektide koordineerimise ja dokumentide kontrollimisega. Tulevikus näen ühe võimalusena tööle minna hea õnne korral IT projektijuhiks. Euroopa Liidu projektide juhtimise kogemust ligi 10. aastat ning nüüd tuleb lihtsalt vajalik IT põhi juurde hankida :)
Tegelen palju jooksutrenni ning jooksuvõistlustel osalemisega. Järgmine suurem üritus, milleks hakkan vaikselt valmistuma, on 31. mail toimuv Stockholmi maraton. Lisaks puutun palju kokku akadeemiliste organisatsioonide üritustega, olen ise aktiivne korp! Rotalia liige.

Re: Tutvustusring

Chito
Tere!

Olen Karmen (kaks-viis) ja käisin Vana-Võidu kutsekoolis, kus õpetati arvutiteenindust (nüüd nad kutsuvad seda moodsamalt IT Süsteemide Spetsialistiks). Igast asjast kõike, sai baasteadmised kätte.
Kohe peale koolilõppu asusin tööle Elioni helpdeski (veebruaris saab 4 aastat). Vaba aega olen sisustanud jooksmisega, isikliku blogi toksamisega, Kaitseliidu ja  käsivõitlusega, joonistamise ja ilukirja harjutamisega, pildistamisega, seepide keetmise ja igasuguse muu käsitööga (crafts), mis tundub uus ja huvitav.

Edasi õppima sundiski vanus ja mõnevõrra roostes baasteadmised, millest edasi minna =)

Re: Tutvustusring

Alo P.
Hõissa

Nimeks Alo ja vanust tubli 24 aastat, IT alal tööd ei saagi öelda, et oleks väga kaua teinud, aga arvuti asjaga jauranud juba 10+ aasta ringis, esialgu sai otsa lahti tehtud arvutimängudega, edasi siirdusin arvuti graafika peale ja viimastel aastel kuidagi väga konkreetseks administraatoriks kätte ära läinud.

Ambitsiooni on sama palju, kui laiskust ja ülikooli teemat olen mõnda aega edasi lükanud, aga kus ta pääseb, tuleb ära teha. Traditsiooniline haridus pigem tööriist saavutamaks himu harituse järgi.

Hobideks, põhiliselt kunst, animatsioon, riigikaitse, igasugu IT huvigrupid, kokakunstid ja hooajati suurem spordi tegemine.

Re: Tutvustusring

SiimJur
Tervist!

Nimeks on mul Siim. Olen nö teise ringi üliõpilane. Olen omandanud TÜ-s magistrikraadi õigusteaduses. Töötan juristina. Kuna IT on mind alati huvitanud, siis mõtlesin selle valdkonnaga natuke lähemalt tutvust teha.
Hobideks on fotograafia ja tennis ning suvel leiab mind tihti jalgratta seljast.

Re: Tutvustusring

emaaten
Tere!
Mina olen Epp. Viimasest koolipingis olekust on väga pikk aeg, üle 10 aasta. Eelmised koolipingid ei ole olnud seotud infotehnoloogia õppimisega. Samas on töö eri ametites nõudnud IT teemadesse süvenemist - on vaja olnud tegeleda infosüsteemide arendamise ja juurutamisega, teiste omade auditeerimisega, infoturbe korraldamisega jmt. Vajadus teadmiste järele aina kasvab, seepärast sai sel aastal vastu võetud ambitsioonikas otsus pärast pikka pausi taas õppuriks hakata.

Vaba aega enam ei ole, nüüd on vaid kooliraamatud. Kui veel oli, siis kulus see lugemisele, muusikale või kodustele toimetustele.
123