"Tasuta" jaosvara

tarvi.tihhanov
Tervist,

Jaoksvara kasutamine litsentsitingimusi rikkudes moraalselt küsimusti tekitav aga siiski inimesed teevad seda aastaid ja aastaid sellele kauem mõtlemata.

Ma ise kasutan Total Commanderit, mis iseenesest nõuab ainult ühte lisaklikku kui tööle panna. Ja pärast kuuajast kasutamist ütleb, et peaksid ise maha kustutama.

Samuti kasutan Winrari. Ma arvan et ei ole ainus, kes kasutab seda veel peale installimist ka 30 päeva mõõdudes.

Küsimus laiale ringile. Mis jaosvara te veel kasutate oma arvutites eirates rakenduse litsentsitingimusi?

NB! see teema ei kutsu üles kedagi litsentse tahtlikult rikkuma, pigem tahaks teada, et ega ma ainus ei ole kes seda teeb.

Re: "Tasuta" jaosvara

KristiNõlvak
Sa ei ole ainus kes seda teeb - Winrar on ka minu arvutis aastaid olnud.

Ausalt öeldes ei olnud ma varem isegi kursis, et tegelikult kasutan tarkvara illegaalselt.

Pean loogiliseks pigem seda, et juhul kui tarkvara kasutamine muutub illegaalseks, siis peaks see ise keelama mul ka ligipääsu. Nüüd siis olen targem, kuid ausalt ei näe ma sellisel jaosvaral ka mingit erilist tagamõtet - kui tahad raha oma toote eest, siis pigem tee nii, et seda ei ole võimalik tasuta lõputult kasutada.
EL

Re: "Tasuta" jaosvara

EL
Ma arvan, et neid WinRAR-i kasutajaid koguneb siia teemasse päris palju. Kas tõesti loodetakse inimeste aususe peale või on sellise litsentsi taga hoopis mõni vandenõuteooria, ei tea. Päris huvitav oleks näha statistikat, kui palju on kõigist WinRAR-i kasutajatest endale litsentsi ostnud.

Re: "Tasuta" jaosvara

ErikP
Ma pole küll WinRar'i aastaid kasutanud, aga toetan igati eelnevate kommenteerijate nägemust, et kui tarkvara looja on seadnud tarkvarale piirangud - WinRar näitel täisversiooni(vist?) testimine 30 päeva - siis samuti ootaksin temalt meetmete kasutusele võttu, mis tagavad, et testimisperioodi lõpus pole programmi enam võimalik kasutada või see on tehtud nii ebamugavaks, et enamus kasutajaid loobuvad sellest.

Re: "Tasuta" jaosvara

AveKarjus
Mul oli ka arvutis WinRar, aga viimane kord kui seda kasutada tahtsin, siis oli see trial versiooni möödumise teade kuidagi teistsuguseks muutunud. Lahti ma sellest ei saanud ja lõppkokkuvõttes installisin 7-zip programmi hoopis. Niiet vist on ikka õppust võetud

Re: "Tasuta" jaosvara

SimoVeikolainen
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: "Tasuta" jaosvara

dbuivolov
Ma kasutan ka Winrari (miks mitte kui rakendus lubab seda teha). Muud illegaalset tarkvara ma vist ei kasuta.
Dmitri Buivolov

Re: "Tasuta" jaosvara

hanno-ivar.ilves
Ei saa jätta viitamata, mõlemale mainitud programmile on olemas vaba tarkvara alternatiivid.
7-Zip ja Double Commander. Double Commander toetab ka vähemalt osasid Total Commanderi lisasid.

Re: "Tasuta" jaosvara

OliverTiks
This post was updated on .
Total Commander on minulgi arvutis, ehkki viimasel ajal pole seda väga palju vaja läinud. WinRARi asemel kasutan juba aastaid vabatarkvara 7-Zip. Pole küll üksikasjadesse süüvinud võrdluses WinRARiga, aga minu arust on 7-Zip väga mugav. Rohkem töötavat jaosvara programmide nimekirjas kohe silma ei hakanudki. Rohkem on vabatarkvara ja lihtsalt priivara.
eh

Re: "Tasuta" jaosvara

eh
Lõpetasin WinRari kasutamise kui saatsin ühele firmale testtöö rar formaadis ja tagasides oli lause "the choice of rar format for archieving raised multiple eyebrows :)".

Re: "Tasuta" jaosvara

Sergei_Hristoforov
Kasutan Winrari, varem olen kasutanud ka Holdem Manageri statiistika kogumiseks pokkeris. Arvan ka, et kui tarkvara lubab, siis miks mitte kasutada...

Re: "Tasuta" jaosvara

TarmoKuusepalu
EULA annab mingi ülevaate tarkvara kasutamistingimustest. Teise osa loed välja kohtuotsustest. Kõige hirmsamad ei ole 30 päevased tarkvarad vaid kasutajad kes ei viitsi otsida vabavaralist alternatiivi või ei soovi tarkvara eest põhimõtteliselt maksta. Isegi kokkupõrgates ajapiiranguga, olen otsinud alternatiive millede testiperiood on pikem (nii nagi IT kolledži tudengitele windows 7, 8, 8.1 DreamSparkist) või mille litsentsitingimused on ligilähedased sobivusele.
Parafitseerides ErikP ütelust soovib ta raamatukogu laenutustähtaja lõppedes minutipealt oma ukse ees näha kongiautot ning mundris mehi
Õnneks on maailm loogilisem ja rahulikum paik elamiseks. Nii mõnigi asi on usalduse peale ülesse ehitatud.